- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
MGR-3 Litlle John motor Ros 40
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
9 roků 6 měsíců zpět #2977
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma MGR-3 Litlle John motor Ros 40
Díky Vojto ,
Elegantní model s pěkným čistým tvarem. Doufám, že ho uvidíme na některé z dalších akcí!
Dobrá příležitost pro rozšíření sortimentu létajících polomaket.
Little John se nelišil od rakety Honest John nejen svou velikostí, ale i stabilizací za letu. Raketa MGR-1 Honest John byla stabilizována pomocnou rotací, která jí byla udělena po vypuštění ze startovacího zařízení. Raketa Little John byla stabilizována rotací rakety ještě na startovacím zařízení těsně před jejím odpálením. Tato metoda stabilizace byla nazvána „spin-on-straight-rail“ (SOSR).[2] Systém byl vyráběn společností Douglas Aircraft Company.
Střela a vypouštěcí systém byly lehké konstrukce a bylo je možné lehce převážet vrtulníkem, jinými letouny nebo v přívěsu za vozidlem. Rakety začaly být vyřazovány v červenci 1967. Během programu bylo vyrobeno 500 raket
Technické údaje pocházejí z publikace „Vojenské Rakety“[1] a webu „flightglobal.com“.[5]
Délka: 4,4 m (později 3,65 m)
Průměr: 318 mm
Hmotnost rakety: 450 kg (později 360 kg)
Hmotnost rakety s vypouštěcím zařízením: 910 kg
Bojová hlavice: konvenční nebo jaderná W45 s ekvivalentem 1 – 10 kt TNT
Hmotnost bojové hlavice: 115 kg
Tah raketového motoru: 44,15 kN
Pohonná látka: tuhé raketové palivo
Maximální rychlost: 700 m/s
Dolet: 16 km (později 24 km)
V příloze jsou foto verze MGR-3 i verze MGR-3A ( jiné stabilizátory) ...
Mirek
Elegantní model s pěkným čistým tvarem. Doufám, že ho uvidíme na některé z dalších akcí!
Dobrá příležitost pro rozšíření sortimentu létajících polomaket.
Little John se nelišil od rakety Honest John nejen svou velikostí, ale i stabilizací za letu. Raketa MGR-1 Honest John byla stabilizována pomocnou rotací, která jí byla udělena po vypuštění ze startovacího zařízení. Raketa Little John byla stabilizována rotací rakety ještě na startovacím zařízení těsně před jejím odpálením. Tato metoda stabilizace byla nazvána „spin-on-straight-rail“ (SOSR).[2] Systém byl vyráběn společností Douglas Aircraft Company.
Střela a vypouštěcí systém byly lehké konstrukce a bylo je možné lehce převážet vrtulníkem, jinými letouny nebo v přívěsu za vozidlem. Rakety začaly být vyřazovány v červenci 1967. Během programu bylo vyrobeno 500 raket
Technické údaje pocházejí z publikace „Vojenské Rakety“[1] a webu „flightglobal.com“.[5]
Délka: 4,4 m (později 3,65 m)
Průměr: 318 mm
Hmotnost rakety: 450 kg (později 360 kg)
Hmotnost rakety s vypouštěcím zařízením: 910 kg
Bojová hlavice: konvenční nebo jaderná W45 s ekvivalentem 1 – 10 kt TNT
Hmotnost bojové hlavice: 115 kg
Tah raketového motoru: 44,15 kN
Pohonná látka: tuhé raketové palivo
Maximální rychlost: 700 m/s
Dolet: 16 km (později 24 km)
V příloze jsou foto verze MGR-3 i verze MGR-3A ( jiné stabilizátory) ...
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vojta
- Autor tématu
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 140
- Obdržená poděkování 6
9 roků 6 měsíců zpět #2965
od vojta
MGR-3 Litlle John motor Ros 40 vytvořil uživatel vojta
MGR-3 Little John
Protože jsou stále v oblibě motory Ros 40,předkládám jednoduchou sportovní polomaketu této rakety.|Ke konstrukci je možno využít polotovary dodávané Honzou Plecháčem a to pur.hlavice,tubus s osazenými přepážkami.Tím je velice vhodná pro začátky v konstrukci a létání s raketovými modely.
Konstrukce je klasická,trup papírový tubus,křidélka tvrdá balsa 3mm,alternativně možno použít let.překližku 2mm,motorové přepážky překližka 4-5mm.Lepíme epoxidem.Povrchová úprava klasická,prolakovat bezbarvým lakem vně i uvnitř trupu.Motorové přepážky a prostor trupu u motoru možno napustit vodním sklem.Barevná úprava dle zvyklostí konstruktéra.Návratový systém-padák o průměru 450mm-600mm buď klasické konstrukce,nebo možno využít www.astramodel.cz/cz/katalog/estes/estes...610mm-24-p10298.html
Těžiště CG 250-260mm od spodní hrany trupu rakety.k dispozici výkresy v jpg,pdf-nutno porovnat s kótama ,zda je výkres vytištěn správně,ve formě DXF v měřítku 1:1 na požádání,nelze vložit.
Protože jsou stále v oblibě motory Ros 40,předkládám jednoduchou sportovní polomaketu této rakety.|Ke konstrukci je možno využít polotovary dodávané Honzou Plecháčem a to pur.hlavice,tubus s osazenými přepážkami.Tím je velice vhodná pro začátky v konstrukci a létání s raketovými modely.
Konstrukce je klasická,trup papírový tubus,křidélka tvrdá balsa 3mm,alternativně možno použít let.překližku 2mm,motorové přepážky překližka 4-5mm.Lepíme epoxidem.Povrchová úprava klasická,prolakovat bezbarvým lakem vně i uvnitř trupu.Motorové přepážky a prostor trupu u motoru možno napustit vodním sklem.Barevná úprava dle zvyklostí konstruktéra.Návratový systém-padák o průměru 450mm-600mm buď klasické konstrukce,nebo možno využít www.astramodel.cz/cz/katalog/estes/estes...610mm-24-p10298.html
Těžiště CG 250-260mm od spodní hrany trupu rakety.k dispozici výkresy v jpg,pdf-nutno porovnat s kótama ,zda je výkres vytištěn správně,ve formě DXF v měřítku 1:1 na požádání,nelze vložit.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.310 sekund