- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
RPA - Rocket Propulsion Analysis
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
6 roků 2 měsíců zpět #4835
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma RPA - Rocket Propulsion Analysis
Narazil jsem na zajímavou studijní příručku .
Jistě je to historie ale kdo se zajímá o raketové motory tuto knihu jistě ocení. V dnešní době jsou paliva typu "Galcitů" jistě out. Ale jak píše autor tak nějak v amatérské komunitě se staly předmětem výzkumů. Pro studijní učely bude jitě zajímavá.
www.rocketmotorparts.com/Asphalt_Based_S...577809_17391641.aspx
Jistě je to historie ale kdo se zajímá o raketové motory tuto knihu jistě ocení. V dnešní době jsou paliva typu "Galcitů" jistě out. Ale jak píše autor tak nějak v amatérské komunitě se staly předmětem výzkumů. Pro studijní učely bude jitě zajímavá.
www.rocketmotorparts.com/Asphalt_Based_S...577809_17391641.aspx
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
10 roků 3 týdnů zpět #2416
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma RPA - Rocket Propulsion Analysis
Toto je trochu mimo toto téma,ale nevěděl jsem kam to zařadit.
V UK raketová amaterská asociace od r.1997 vyjednala vyjímku z zákona o výbušninách a motory APCP do 1 kg což je motor K nespadají do kategorie 1,4 , takže na jejich držení není třeba licence a motory do 5 kg lze skladovat taktéž bez povolení. Jedná se o čistou hmotnost paliva. Samozřejmě je nadále vyžadována certifikace na HPR L1,L2 a to dle jejich asociace která ovšem uznává všechny ostatní např NAR , TRIPOLI / Kanadu a jižní afriku nezmiňiji. /Zamozřejmě to platí jen pro UK . Ale musím uznat,že to je víc jak rozumné řešení jenž má jednak logiku a druhák usnadňuje spoustu věcí. Jde vidět,že když se chce tak jde vše jen se musí jistě kolem toho dost chodit a jak říkám leštit ty správné kliky na příslušných uřadech.
V UK raketová amaterská asociace od r.1997 vyjednala vyjímku z zákona o výbušninách a motory APCP do 1 kg což je motor K nespadají do kategorie 1,4 , takže na jejich držení není třeba licence a motory do 5 kg lze skladovat taktéž bez povolení. Jedná se o čistou hmotnost paliva. Samozřejmě je nadále vyžadována certifikace na HPR L1,L2 a to dle jejich asociace která ovšem uznává všechny ostatní např NAR , TRIPOLI / Kanadu a jižní afriku nezmiňiji. /Zamozřejmě to platí jen pro UK . Ale musím uznat,že to je víc jak rozumné řešení jenž má jednak logiku a druhák usnadňuje spoustu věcí. Jde vidět,že když se chce tak jde vše jen se musí jistě kolem toho dost chodit a jak říkám leštit ty správné kliky na příslušných uřadech.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Michal K
- Autor tématu
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 261
- Obdržená poděkování 9
10 roků 7 měsíců zpět #1550
od Michal K
RPA - Rocket Propulsion Analysis vytvořil uživatel Michal K
Ahoj,
www.propulsion-analysis.com/index.htm
www.grc.nasa.gov/WWW/CEAWeb/
dva související odkazy.
RPA - Tool for Rocket Propulsion Analysis v plné a "Lite" verzi, která je volná. Obsahuje databázi paliv a okysličovadel, lze doplnit vlastní položku. Provádí základní termochemický výpočet.
Prosím, koukněte na to a dejte vědět vaše postřehy,
M
www.propulsion-analysis.com/index.htm
www.grc.nasa.gov/WWW/CEAWeb/
dva související odkazy.
RPA - Tool for Rocket Propulsion Analysis v plné a "Lite" verzi, která je volná. Obsahuje databázi paliv a okysličovadel, lze doplnit vlastní položku. Provádí základní termochemický výpočet.
Prosím, koukněte na to a dejte vědět vaše postřehy,
M
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.256 sekund