- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
Manching/Nemecko/4-6.8.2017
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
6 roků 6 dní zpět - 6 roků 5 dní zpět #4918
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Manching/Nemecko/4-6.8.2017
Zpomalené video letu Hybridu 2,01 .
Na videu jde pěkně vidět jak jedna dýmovnice dohoří daleko dříve a to ta, jenž hulí nejvíce ,protože vypadla tryska dýmovnice ,což svědčí o kvalitě Čínkých výrobků . Na zpomaleném záběru jde pěkně i vidět " pogo " efekt /pulzace plamene/
Na videu jde pěkně vidět jak jedna dýmovnice dohoří daleko dříve a to ta, jenž hulí nejvíce ,protože vypadla tryska dýmovnice ,což svědčí o kvalitě Čínkých výrobků . Na zpomaleném záběru jde pěkně i vidět " pogo " efekt /pulzace plamene/
Poslední změna: 6 roků 5 dní zpět uživatelem Pandy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
6 roků 1 týden zpět - 6 roků 6 dní zpět #4917
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Manching/Nemecko/4-6.8.2017
Raketenflugtag v Manchingu se velmi vydařil. Počasí bylo víc jak perfektní ,sice vládlo úmorné vedro ale nedaleko byla restaurace a doplňování tekutin v podobě piva za 2,30EU se to dalo příjemně přežít ,navíc o Bavorském pivu se rozhodně nedá nic špatného říci. . Letiště perfektní nejbližší stromy byla až 1,5 km daleko a letový prostor byl vyhrazen až do 1,5 km a na ohlášení až 2,5 Km což stejně ale nikdo nelétal. Moje němčina rozhodně není z těch jazyků z kterých bych mohl maturovat ,ale nějak jsem se vždy domluvil navíc raketoví modeláři jsou snad všude na světě příjemní lide a snaží se vždy maximálně pomoci. Rozdíl mezi akcemi v Německu a u nás bych viděl snad jen v tom ,že v Německu mají tak trochu větší respekt k zákonům a v rámci možností se je snaží i dodržovat . I když můj postřeh je takový ,že všude jsou jen lidé a nikde není nic ideální přesně podle předpisů. Ale toto je téma spíše na diskuzi při osobních setkáních .
Termím uprostřed prázdnin asi nebyl ideální modelářů se údajně setkalo oproti minulým ročníkům méně ,ale najít ideální termín snad ani neexistuje.
Já jsem letěl jen 2x s růžovým panterem ,start s 800 Ns je vždy pěkný zážitek ,raketa je poměrně těžká a pomalý start je vždy velice efektní. Dokonce letěl i Hybrid 2,01 z kterého jsem měl trochu obavy aby to nebyla ostuda ,teplota vzduchu totiž dosahovala už kritických hodnot oxidu dusného ,naštěstí s touto alternativou počítám a bezpečnostní pojistka je nastavena na letové tlakové lahvi na vyšší tlak ,ale i přesto na druhé flašce s N2O došlo k poruše těsnění na pin ventilu a plyn pomalu unikl.
Hybrid 2,01 přesto ale letěl jak z praku, perfektní pomalý start jenž velmi rychle nabíral na obrátkách , modeláři neměli ani nic proti dýmovnicím z Číny které neměli BAM /povolení něm,uřadu / ale asi spadají do P1 o čemž jsme byli všichni přesvědčeni let ještě umocnil i "pogo" efekt chodu motoru ,navíc motor táhl snad 7 sec ,prostě paráda ,navíc nikde žádné stromy skoro bezvětří prostě ideální podmínky.
na letišti s hybridem letěl ještě jeden modelář ,taktéž perfektní let ,má ale trochu jiný systém . Příjemným překvapením bylo setkání s jedním konstruktérem hybridních motorů jenž si je dělá taktéž made in home , a bylo si opravdu s ním o čem povídat ,motor měl perfektně udělaný ,vymyšlený a musím říci že oproti mojí nerez trubce z madla od zábradlí na tom nechal hodiny práce . Faktem ale je že trubka z zábradlí má 1200Ns jeho motor cca 300-400 Ns.
Termím uprostřed prázdnin asi nebyl ideální modelářů se údajně setkalo oproti minulým ročníkům méně ,ale najít ideální termín snad ani neexistuje.
Já jsem letěl jen 2x s růžovým panterem ,start s 800 Ns je vždy pěkný zážitek ,raketa je poměrně těžká a pomalý start je vždy velice efektní. Dokonce letěl i Hybrid 2,01 z kterého jsem měl trochu obavy aby to nebyla ostuda ,teplota vzduchu totiž dosahovala už kritických hodnot oxidu dusného ,naštěstí s touto alternativou počítám a bezpečnostní pojistka je nastavena na letové tlakové lahvi na vyšší tlak ,ale i přesto na druhé flašce s N2O došlo k poruše těsnění na pin ventilu a plyn pomalu unikl.
Hybrid 2,01 přesto ale letěl jak z praku, perfektní pomalý start jenž velmi rychle nabíral na obrátkách , modeláři neměli ani nic proti dýmovnicím z Číny které neměli BAM /povolení něm,uřadu / ale asi spadají do P1 o čemž jsme byli všichni přesvědčeni let ještě umocnil i "pogo" efekt chodu motoru ,navíc motor táhl snad 7 sec ,prostě paráda ,navíc nikde žádné stromy skoro bezvětří prostě ideální podmínky.
na letišti s hybridem letěl ještě jeden modelář ,taktéž perfektní let ,má ale trochu jiný systém . Příjemným překvapením bylo setkání s jedním konstruktérem hybridních motorů jenž si je dělá taktéž made in home , a bylo si opravdu s ním o čem povídat ,motor měl perfektně udělaný ,vymyšlený a musím říci že oproti mojí nerez trubce z madla od zábradlí na tom nechal hodiny práce . Faktem ale je že trubka z zábradlí má 1200Ns jeho motor cca 300-400 Ns.
Poslední změna: 6 roků 6 dní zpět uživatelem Koudy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
6 roků 2 týdnů zpět #4916
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Manching/Nemecko/4-6.8.2017
Já se pojedu podívat ,pokud by měl někdo zájem mám v autě 1 volné místo.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Frantisek
- Autor tématu
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 29
- Obdržená poděkování 0
6 roků 2 týdnů zpět #4915
od Frantisek
Manching/Nemecko/4-6.8.2017 vytvořil uživatel Frantisek
Rakety v Nemecku: Pro nektere je to treba bliz nez Slovensko…
A taky je mozne se po dalnici dostat temer k letisti, jen poslednich par kilometru je trochu obtiznejsi…
Ale k vlastnimu letani: je mozne samozrejme se jen divat, ale u nas jsou nekteri jeste na vyssi urovni. Ale podivani a porovnani nikdy neskodi….
Letat je mozne, oficielne jen na oficialni motory, tzn. nemecke, Aerotech a Cesaroni, hybridy.. Nenasel jsem vysku, ale rekneme 1 km.
K tem motorum trochu blize: Stefano z italskeho Milana, www. Sierrafoxhobbies.com, priveze co si objednate, nejen motory, s 10% slevou. Priveze mnohem vic,, ale to uz za plnou cenu a samozrejme bez zaruky, ze bude s sebou mit, co si clovek bez objednavky preje.
Takze je mozne si vzit s sebou jen modely, motorove hardware (Aerotech), reloads doda oficialne Stefano… Stranky jsou i v cestine.
Prespat je mozne v nejakem hotylku v okoli (cena okolo 50;-Euro), nebo ve vlastnim stanu na letisti.
Obcerstveni s sebou, grill bude, hospoda nedaleko….
Nemcina je samozrejme prednost, anglictina je taky super.
Leta se od patku navecer, celou sobotu, nedele dopoledne. Rampy vc.odpal. zarizeni jsou k dispozici, vlastni je samozrejme prednost.
Pridavam stranky poradatele, Anfahrt znamena planek prijezdu. Pirdavam i svoje GPS koordinaty (bez zaruky).
Predpoved pocasi zatim slibuje hezke dny.
solaris.raketenmodellbau.org/manching_programm.php
48°41.267`N
11°32.374 E
Frantisek
A taky je mozne se po dalnici dostat temer k letisti, jen poslednich par kilometru je trochu obtiznejsi…
Ale k vlastnimu letani: je mozne samozrejme se jen divat, ale u nas jsou nekteri jeste na vyssi urovni. Ale podivani a porovnani nikdy neskodi….
Letat je mozne, oficielne jen na oficialni motory, tzn. nemecke, Aerotech a Cesaroni, hybridy.. Nenasel jsem vysku, ale rekneme 1 km.
K tem motorum trochu blize: Stefano z italskeho Milana, www. Sierrafoxhobbies.com, priveze co si objednate, nejen motory, s 10% slevou. Priveze mnohem vic,, ale to uz za plnou cenu a samozrejme bez zaruky, ze bude s sebou mit, co si clovek bez objednavky preje.
Takze je mozne si vzit s sebou jen modely, motorove hardware (Aerotech), reloads doda oficialne Stefano… Stranky jsou i v cestine.
Prespat je mozne v nejakem hotylku v okoli (cena okolo 50;-Euro), nebo ve vlastnim stanu na letisti.
Obcerstveni s sebou, grill bude, hospoda nedaleko….
Nemcina je samozrejme prednost, anglictina je taky super.
Leta se od patku navecer, celou sobotu, nedele dopoledne. Rampy vc.odpal. zarizeni jsou k dispozici, vlastni je samozrejme prednost.
Pridavam stranky poradatele, Anfahrt znamena planek prijezdu. Pirdavam i svoje GPS koordinaty (bez zaruky).
Predpoved pocasi zatim slibuje hezke dny.
solaris.raketenmodellbau.org/manching_programm.php
48°41.267`N
11°32.374 E
Frantisek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.503 sekund