- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
Nákup na Apogeerockets.com
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
11 roků 2 měsíců zpět #969
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Re: Nákup na Apogeerockets.com
Ahoj Michale ,
Škoda že jsem u toho nebyl. Skus dát příště vědet. Obrázky 500x800 jsou málo výmluvné.
Když tak je dej ve vyšším rozíšení do svého adresáře v Galerii (jen si ho vytvoř).
Múžeš uvést i parametry modelů: délka, průměr, startovní hmotnost?
Z toho a z vlastností motorů se dá dost věcí spočítat.
Cesaroni je "Made in Canada", jak stojí na plášti motoru:
CTI= Cesaroni Technology Incorporated
Cesaroni Technology Incorporated je kupodivu USA firma i když z Italsky znějícím jménem, sídlí v Sarasotě na Floridě.
www.cesaroni.net/contact.php
mají pobočku v Kanadě:
Cesaroni Technology Incorporated
P.O.Box 246
2561 Stouffville Rd
Gormley, Ontario
CANADA L0H 1G0
Jde o motor Americké firmy vyrobený její Kanadskou pobočkou.
Na kolik vyjde jeden start (reload + doprava ) ?
Mirek
Škoda že jsem u toho nebyl. Skus dát příště vědet. Obrázky 500x800 jsou málo výmluvné.
Když tak je dej ve vyšším rozíšení do svého adresáře v Galerii (jen si ho vytvoř).
Múžeš uvést i parametry modelů: délka, průměr, startovní hmotnost?
Z toho a z vlastností motorů se dá dost věcí spočítat.
Cesaroni je "Made in Canada", jak stojí na plášti motoru:
CTI= Cesaroni Technology Incorporated
Cesaroni Technology Incorporated je kupodivu USA firma i když z Italsky znějícím jménem, sídlí v Sarasotě na Floridě.
www.cesaroni.net/contact.php
mají pobočku v Kanadě:
Cesaroni Technology Incorporated
P.O.Box 246
2561 Stouffville Rd
Gormley, Ontario
CANADA L0H 1G0
Jde o motor Americké firmy vyrobený její Kanadskou pobočkou.
Na kolik vyjde jeden start (reload + doprava ) ?
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Michal K
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 261
- Obdržená poděkování 9
11 roků 2 měsíců zpět #963
od Michal K
Odpověděl Michal K pro téma Re: Nákup na Apogeerockets.com
Ahoj,
díky za zajímavý pohled na věc z jiné strany. Bohužel se to moc příjemně nečte.
Aerotech asi nezavrhnu Teď v sobotu jsem zase jeden vypustil, takže to zatím nějak funguje.
Cesaroni je "Made in Canada", jak stojí na plášti motoru.
Přikládám obrázky letů mého Mini Black Branta X s motorem CTI 116-G126-WT-13A a Aerotech G64-7W
Michal
díky za zajímavý pohled na věc z jiné strany. Bohužel se to moc příjemně nečte.
Aerotech asi nezavrhnu Teď v sobotu jsem zase jeden vypustil, takže to zatím nějak funguje.
Cesaroni je "Made in Canada", jak stojí na plášti motoru.
Přikládám obrázky letů mého Mini Black Branta X s motorem CTI 116-G126-WT-13A a Aerotech G64-7W
Michal
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
11 roků 2 měsíců zpět #954
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Re: Nákup na Apogeerockets.com
Ahoj Pandy ,
to jsou zajímavé informace, které občas pomohou lépe pochopit těžko pochopitelné souvislosti.
Že AeroTech Copperheady dělá úmyslně s těžší zažehovatelností, to ba mne opravdu nenapadlo!
Blbec a byrokrat je až bikvadraticky nebezpečný (nejenom v USA ...).
S těmi palníky jako sledovaným materiálem a povolením na jejich vlaastnění jsi mne dostal.
V obchodech nabízí odporové dráty jaké chceš, chemikálie ktreré u nás ani neseženeš, soupravy na
výrobu palníku (Magnalite), nemluvě o možnostech náhrady minižárovkami, bleskovými výbojkami a
jednoduchou výrobou samo-domo mnoha způsoby! V případě roznětek a rozbušek by to člověk pochopil.
Název uřadu BATF už také stihli změnit na ATF. Prostě nehledejme rozum tam kde není.
Problém je když bezmozci mají moc!
Cesaroni Technology Incorporated je kupodivu USA firma i když z Italsky znějícím jménem, sídlí v Sarasotě na Floridě.
Mají hlavně vojenskou a kosmickou výrobu, dělají i hybridní motory zn. HyperTEK: www.hypertekhybrids.com/mainpage.html
S tou rozumností Evropy bych si nebyl tak jistý, žádná blbost není dost velká na to aby se nazavedla!
Mirek
to jsou zajímavé informace, které občas pomohou lépe pochopit těžko pochopitelné souvislosti.
Že AeroTech Copperheady dělá úmyslně s těžší zažehovatelností, to ba mne opravdu nenapadlo!
Blbec a byrokrat je až bikvadraticky nebezpečný (nejenom v USA ...).
S těmi palníky jako sledovaným materiálem a povolením na jejich vlaastnění jsi mne dostal.
V obchodech nabízí odporové dráty jaké chceš, chemikálie ktreré u nás ani neseženeš, soupravy na
výrobu palníku (Magnalite), nemluvě o možnostech náhrady minižárovkami, bleskovými výbojkami a
jednoduchou výrobou samo-domo mnoha způsoby! V případě roznětek a rozbušek by to člověk pochopil.
Název uřadu BATF už také stihli změnit na ATF. Prostě nehledejme rozum tam kde není.
Problém je když bezmozci mají moc!
Cesaroni Technology Incorporated je kupodivu USA firma i když z Italsky znějícím jménem, sídlí v Sarasotě na Floridě.
Mají hlavně vojenskou a kosmickou výrobu, dělají i hybridní motory zn. HyperTEK: www.hypertekhybrids.com/mainpage.html
S tou rozumností Evropy bych si nebyl tak jistý, žádná blbost není dost velká na to aby se nazavedla!
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
11 roků 2 měsíců zpět - 11 roků 2 měsíců zpět #943
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Re: Nákup na Apogeerockets.com
Ještě se vrátím k tomu zážehu Aerotechů, já bych jim psí hlavu nenasazoval a za tuto drobnost ohledně zážehu neodsuzoval nebo nedejbože od nich přestal motory kupovat.
Dnes jsem chvilku brouzdal na rocketry planet ,od TRA tripoli mě chodí takové ty jejich reporty a vím,že oni i s NRA se dokonce soudili s federální agentůrou BATF pod které spadají alkohol,tabák a výbušniny zda motory APCP jsou či nejsou výbušniny.
Oni totiž amerikáni co rok revidují svoje předpisy a byrokrati jsou prostě všude na světě a tydle motory dali do té jejich kategorie výbušnin což je přiznejmesi dost průser ale asi po tom Oklohama City byl někdo velmi aktivní,naštěstí rozumný soudce to smetl ze stolu a tyto motory jako výbušnina nakonec nejsou,ale co mě zarazilo bylo to že palníky jsou podle předpisů sledovaný materiál a bez povolení není možné je vlastnit. Takže to aerotech vykoumal tak že udělal těžko zapalitelné palníky jenž nejdou odpálit mobilem ale pouze velmi tvrdým zdrojem. Tento předpis ohledně palníků prý i na základě osobního jednání prostě nejde obejít.
Momentálně tam ted řeší s BATF problematiku cukrových motorů tj.motory na principu KN a jak jinak do toho jejich jak říkají oranžového sezanmu dali všechny možné dusičnany i vápenatý což mě pobavilo a nedovedu si představit motor na bázi CaN jenž je extra hydroskopický. Tímto zaskočili mraky domácích bastlířů motorů za kterými moc nestojí velké firmy typu Aerotech .Raději jsem to ani nedočetl do konce na Rocketry planet je o tom i diskuze.
Celkem mě ale zaujalo že v Emerice mají tzv.oblastní agenty BATFjenž na vše bedlivě dohlíží .
Amerika už asi dávno není země neomezených možností . Mám ale soukromý pocit,ža ani nikdy nebyla
Jo...Cesarony motory jsem nikdy neměl ale mám pocit že to je Evropský výrobce a v Evropě jsou ještě rozumná pravidla....naštěstí.
Dnes jsem chvilku brouzdal na rocketry planet ,od TRA tripoli mě chodí takové ty jejich reporty a vím,že oni i s NRA se dokonce soudili s federální agentůrou BATF pod které spadají alkohol,tabák a výbušniny zda motory APCP jsou či nejsou výbušniny.
Oni totiž amerikáni co rok revidují svoje předpisy a byrokrati jsou prostě všude na světě a tydle motory dali do té jejich kategorie výbušnin což je přiznejmesi dost průser ale asi po tom Oklohama City byl někdo velmi aktivní,naštěstí rozumný soudce to smetl ze stolu a tyto motory jako výbušnina nakonec nejsou,ale co mě zarazilo bylo to že palníky jsou podle předpisů sledovaný materiál a bez povolení není možné je vlastnit. Takže to aerotech vykoumal tak že udělal těžko zapalitelné palníky jenž nejdou odpálit mobilem ale pouze velmi tvrdým zdrojem. Tento předpis ohledně palníků prý i na základě osobního jednání prostě nejde obejít.
Momentálně tam ted řeší s BATF problematiku cukrových motorů tj.motory na principu KN a jak jinak do toho jejich jak říkají oranžového sezanmu dali všechny možné dusičnany i vápenatý což mě pobavilo a nedovedu si představit motor na bázi CaN jenž je extra hydroskopický. Tímto zaskočili mraky domácích bastlířů motorů za kterými moc nestojí velké firmy typu Aerotech .Raději jsem to ani nedočetl do konce na Rocketry planet je o tom i diskuze.
Celkem mě ale zaujalo že v Emerice mají tzv.oblastní agenty BATFjenž na vše bedlivě dohlíží .
Amerika už asi dávno není země neomezených možností . Mám ale soukromý pocit,ža ani nikdy nebyla
Jo...Cesarony motory jsem nikdy neměl ale mám pocit že to je Evropský výrobce a v Evropě jsou ještě rozumná pravidla....naštěstí.
Poslední změna: 11 roků 2 měsíců zpět uživatelem Pandy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
11 roků 2 měsíců zpět #877
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Re: Nákup na Apogeerockets.com
Ahoj Michale ,
myslím že Pandy má opět pravdu.
Teď jsem našel na rocketryforum debatu kde si také stěžovali na Copperheady a odpal s čerstvou , ale 12V baterkou!!
Také další stížnosti na problémy s zážehem s Copperheady , tam kde uvedli napětí dávali opravdu jen 12V !!!
Také doporučovali lepší a širší krokodýly na připojeni palníku.
Aerotech uvádí na zdroj 12V a minimálne 3A !!
www.aerotech-rocketry.com/customersite/r..._use_copperheads.pdf
Aerotech pro Copperheady doporučuje speciální kontaktní klipy:
www.aerotech-rocketry.com/customersite/r..._instr_8-04_4_up.pdf
www.aerotech-rocketry.com/customersite/r...se_firstfire_ign.pdf
Takže opravdu dobrá baterka (Proudový odběr A a více), baterka u rampy , případně tech 24V!
Klasické palníky mají odporový můstek ve tvaru kruhového průřezu , Copperheady ve tvaru velmi ploché folie .
To se projeví i na jejich zážehové charakteristice , důležitá je i kontrola na mikroskraty - vznikají po stranách sendviče palníku.
Mirek
myslím že Pandy má opět pravdu.
Teď jsem našel na rocketryforum debatu kde si také stěžovali na Copperheady a odpal s čerstvou , ale 12V baterkou!!
Také další stížnosti na problémy s zážehem s Copperheady , tam kde uvedli napětí dávali opravdu jen 12V !!!
Také doporučovali lepší a širší krokodýly na připojeni palníku.
Aerotech uvádí na zdroj 12V a minimálne 3A !!
www.aerotech-rocketry.com/customersite/r..._use_copperheads.pdf
Aerotech pro Copperheady doporučuje speciální kontaktní klipy:
www.aerotech-rocketry.com/customersite/r..._instr_8-04_4_up.pdf
www.aerotech-rocketry.com/customersite/r...se_firstfire_ign.pdf
Takže opravdu dobrá baterka (Proudový odběr A a více), baterka u rampy , případně tech 24V!
Klasické palníky mají odporový můstek ve tvaru kruhového průřezu , Copperheady ve tvaru velmi ploché folie .
To se projeví i na jejich zážehové charakteristice , důležitá je i kontrola na mikroskraty - vznikají po stranách sendviče palníku.
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Michal K
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 261
- Obdržená poděkování 9
11 roků 2 měsíců zpět #872
od Michal K
Odpověděl Michal K pro téma Re: Nákup na Apogeerockets.com
Ahoj Pandy,
myslíš teď Copperheady? S jinými zkušenost nemám. Teď jsem odpaloval G53FJ, kabely byly cca 50 metrů dlouhé, baterie z UPS
www.bb-battery.com/productpages/HR/HR9-12.pdf
Chytlo to za těch pět sekund.
Zkoušel jsem před tím Cesaroni, kde je klasický palník a to chytlo okamžitě.
Michal
myslíš teď Copperheady? S jinými zkušenost nemám. Teď jsem odpaloval G53FJ, kabely byly cca 50 metrů dlouhé, baterie z UPS
www.bb-battery.com/productpages/HR/HR9-12.pdf
Chytlo to za těch pět sekund.
Zkoušel jsem před tím Cesaroni, kde je klasický palník a to chytlo okamžitě.
Michal
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.428 sekund