- Příspěvky: 167
- Obdržená poděkování 10
Oxid železitý
- Honza
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
7 roků 7 měsíců zpět #4289
od Honza
Odpověděl Honza pro téma Oxid železitý
Tohle téma se tu už probíralo ,nemá to sloro žádný vliv
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tonday
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 59
- Obdržená poděkování 4
7 roků 7 měsíců zpět #4285
od Tonday
Odpověděl Tonday pro téma Oxid železitý
Dík je my to už jasný.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
7 roků 7 měsíců zpět #4283
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Oxid železitý
Psal jsem tady ,že v tak malém % obsahu v palivu nebude mít hydratovaná forma na chod motoru žádný měřitelný vliv a psal to tu i Dušan. Podle mě je naprosto zbytečné se tím zabývat . Něco jiného by bylo pokud by někdo stavěl jádro na šatl ,tam by to vliv mělo ,tam má vliv i granulometrie . Ale kdo bude odlévat jádro o pruměru 3 metr??
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tonday
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 59
- Obdržená poděkování 4
7 roků 7 měsíců zpět #4282
od Tonday
Odpověděl Tonday pro téma Oxid železitý
Děkuji za odpověd ,jen mě ještě zajíma jak dostat tu vodu z toho hnědého Fe2O3 skoušel sem to jak to píše Béda jen sem to měl v kamnech co stím?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dušan
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 106
- Obdržená poděkování 11
7 roků 7 měsíců zpět #4279
od Dušan
Odpověděl Dušan pro téma Oxid železitý
Moja skúsenosť je taká že v sorbitovej TPH či použiješ hnedý alebo červený Fe2O3 horí to približne rovnakou rýchlosťou cca 5 mm /sec pri tlaku 1-3 MPa..
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
7 roků 7 měsíců zpět #4278
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Oxid železitý
už to zde někdo v diskuzi tuším Mirek psal . Hnědý je hydratovaná forma ,tj. obsahuje určité množství vody a voda v tph se nezůčasňuje žádné reakce při chodu spíš potřebuje energii na odpaření ,tj lze říci že směs ochlazuje a výkon motoru snižuje ,samozřejmě v těch nepatrných % to nemá měřitelný význam ale u velkých motorů to roli už hraje. krom toho voda a hliník spolu pomalu reagují hořčík určitě a svižněji . Není to sice nic dramatického ale delším skladováním této tph by mohly vznikat problémy . Takže katalytický účinek je u hnědého horší. V kompozitních motorech navíc voda reaguje s tvrdidly typu isokianáty a to není žádoucí.
Takže shrnuto proč použít hnědy když červený je lepší.
Takže shrnuto proč použít hnědy když červený je lepší.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.318 sekund