Raketa podle ubrousku
- Koudy
- Autor tématu
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
10 roků 1 měsíc zpět #2342
od Koudy
Odpověděl Koudy pro téma Raketa podle ubrousku
Raději si ho objednám, raději ztratím svůj než Vojtův
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Honza
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 167
- Obdržená poděkování 10
10 roků 1 měsíc zpět #2341
od Honza
Odpověděl Honza pro téma Raketa podle ubrousku
Ahoj Pavle.
Jestli ti Vojta půjčí ten velký motor (1370Ns) tak je to přesně na tu hmotnost rakety . Jádra mam hotový ještě 4 kusy a nebude problém třeba ještě jeden vyrobit ,material ještě mam. Tak se domluv s vojtou a dej vědět. Honza
Jestli ti Vojta půjčí ten velký motor (1370Ns) tak je to přesně na tu hmotnost rakety . Jádra mam hotový ještě 4 kusy a nebude problém třeba ještě jeden vyrobit ,material ještě mam. Tak se domluv s vojtou a dej vědět. Honza
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
10 roků 1 měsíc zpět - 10 roků 1 měsíc zpět #2336
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Raketa podle ubrousku
Ahoj Pavle ,
Ta řada ůdajů může spíše znepřehlednit , důležitý je tahový diagram , hlavně u motorů s delší dobou hoření - aby bylo vidět rozložení tahu.
diagram zde:
www.rocketreviews.com/aerotech-k550w.html
nebo v příloze.
Tahová špička je 85 kp , ale důležitá je část od 0,2 sec do 2,4 sec , kdy má motor tah mezi 60-50 kp!!
Tedy dá 10 kg modelu zrychlení cca 5-6 G (bez odporu vzduchu).
Ten odpor vzduchu zde bude opravdu výrazný a také víření vzduchu za těmi kuželový výstupky na trupu,
jak zmiňoval Honza i Michal.
Mirek
Ta řada ůdajů může spíše znepřehlednit , důležitý je tahový diagram , hlavně u motorů s delší dobou hoření - aby bylo vidět rozložení tahu.
diagram zde:
www.rocketreviews.com/aerotech-k550w.html
nebo v příloze.
Tahová špička je 85 kp , ale důležitá je část od 0,2 sec do 2,4 sec , kdy má motor tah mezi 60-50 kp!!
Tedy dá 10 kg modelu zrychlení cca 5-6 G (bez odporu vzduchu).
Ten odpor vzduchu zde bude opravdu výrazný a také víření vzduchu za těmi kuželový výstupky na trupu,
jak zmiňoval Honza i Michal.
Mirek
Poslední změna: 10 roků 1 měsíc zpět uživatelem Koudy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Koudy
- Autor tématu
- Offline
- Moderátor
10 roků 1 měsíc zpět - 10 roků 1 měsíc zpět #2334
od Koudy
Aerotech K550
Výrobce: Aerotech
Zadáno: 25.května 2006
Aktualizováno: 18.září 2012
Typ. Označení: K550W
Výrobce: K550W
Obecný název: K550
Typ motoru: znovu
Zpoždění: S, M, L, XL
Průměr: 54,0 mm
Délka: 41,0 cm
Celková hmotnost: 1487g
Prop Hmotnost: 889g
Cert. Org.: TRA, sro
Cert. Označení: K397 (20%)
Cert. Datum: 05.03.2006
Cert. Konec: 30 června 2011
Průměrný tah: 396.8N
Maximální tah: 655.3N
Celkový impuls: 1539.1Ns
Doba hoření: 3.9s
ISP: 180s
Případ Info: RMS 54/1706
Hnací Info: White Lightning
Mimochodem super web s databází výrobců raketových motorů s parametry.
Odpověděl Koudy pro téma Raketa podle ubrousku
Koudy ,
v originály bol použitý motor K550. Viac sa mi tiež nepodarilo nájsť.
Jojo
Aerotech K550
Výrobce: Aerotech
Zadáno: 25.května 2006
Aktualizováno: 18.září 2012
Typ. Označení: K550W
Výrobce: K550W
Obecný název: K550
Typ motoru: znovu
Zpoždění: S, M, L, XL
Průměr: 54,0 mm
Délka: 41,0 cm
Celková hmotnost: 1487g
Prop Hmotnost: 889g
Cert. Org.: TRA, sro
Cert. Označení: K397 (20%)
Cert. Datum: 05.03.2006
Cert. Konec: 30 června 2011
Průměrný tah: 396.8N
Maximální tah: 655.3N
Celkový impuls: 1539.1Ns
Doba hoření: 3.9s
ISP: 180s
Případ Info: RMS 54/1706
Hnací Info: White Lightning
Mimochodem super web s databází výrobců raketových motorů s parametry.
Poslední změna: 10 roků 1 měsíc zpět uživatelem Koudy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Karel
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 81
- Obdržená poděkování 15
10 roků 1 měsíc zpět #2333
od Karel
Odpověděl Karel pro téma Raketa podle ubrousku
Můžeš snížit váhu ! Jestli jsi udělal celý spodek z polystyrenu a olaminoval, tak jej vem někam do polí a polystyren vydlabej, ušetříš minimálně 1 - 1,5 kg !! Dá se to taky rozleptat acetonem, ale je plno smradu. Hlavici samozřejmně ne, tam bys stejně musel dovažovat. Podle mého názoru nemusíš ani uvažovat s nějakým úplavem kolem stabilizátorů, když bude trochu dovážená tak poletí dobře. /viz záběry z minul. příspěvku./ Ahoj.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vojta
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 140
- Obdržená poděkování 6
10 roků 1 měsíc zpět #2332
od vojta
Odpověděl vojta pro téma Raketa podle ubrousku
Ahoj Pavle
Viděl jsi toto www.vatsaas.org/rtv/arsenal/bradrocs/black/trfkabaero.aspx
Problém,jednak těžiště,jak vidno a jednak-už to tu Michal naťuknul aerod.odpor ,ty křidélka jsou v šíleným úplavu.
K tvému hmotnostnímu limitu,i kdyby jsi tam narouboval to pětikilo což je hmotonost cca 1Kg , tak při dovážení dle těžiště bude ve špici tak trojnásobek.
Ten motor co jsem ti nabízel,má tak 1200Ns to upřesní Honza s tím by to šlo.Každopádně ta raketa i s provedením na nereálnou pětistovku bude mít víc jak 12Kg
Viděl jsi toto www.vatsaas.org/rtv/arsenal/bradrocs/black/trfkabaero.aspx
Problém,jednak těžiště,jak vidno a jednak-už to tu Michal naťuknul aerod.odpor ,ty křidélka jsou v šíleným úplavu.
K tvému hmotnostnímu limitu,i kdyby jsi tam narouboval to pětikilo což je hmotonost cca 1Kg , tak při dovážení dle těžiště bude ve špici tak trojnásobek.
Ten motor co jsem ti nabízel,má tak 1200Ns to upřesní Honza s tím by to šlo.Každopádně ta raketa i s provedením na nereálnou pětistovku bude mít víc jak 12Kg
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.344 sekund