- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
Růžový Panter
- Pandy
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
Méně
Více
6 roků 7 měsíců zpět - 6 roků 7 měsíců zpět #4654
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Růžový Panter
Přestože jsem jako stopovku použil dle mě hodně dýmící dýmovnice a to ještě 3 ks jenž dle videa hulí obstojně:
Tak v letícím modelu to bylo kupodivu nic moc.
Ale i tak na 3 jádra AP motor 1200 Ns letěl až do výšky 725 m
Tak v letícím modelu to bylo kupodivu nic moc.
Ale i tak na 3 jádra AP motor 1200 Ns letěl až do výšky 725 m
Poslední změna: 6 roků 7 měsíců zpět uživatelem Pandy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
6 roků 9 měsíců zpět #4617
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Růžový Panter
Růžový panter opět ve své typické barvě a provedení.
Tentokrát s svým bratrem "Hybrid 2.01"
Tentokrát s svým bratrem "Hybrid 2.01"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
7 roků 5 měsíců zpět - 7 roků 5 měsíců zpět #4324
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Růžový Panter
Protože letošní zima je naprosto bez sněhu tak mě to opět nedalo a na vánoce jsem testnul další lety s motorem APCP 54 mm . V prvním případě to byla již vyzkoušená klasika 2 jádra a to jen proto že bylo fakt pěkné počasí. Druhý plánovaný start byl ,ale s větším motorem a to 54 mm na 3 jádra o celkovém výkonu kolem 1200 Ns což je výkon hybridního motoru s kterým létám ,ovšem letošní rok měl výraznou absenci protože výzkum APCP motorů pohltil všechen můj volný čas. Dosažená výška s motorem na 3 jádra byla úctyhodných 1035 metrů. Toto ,ale už považuji za hranici kdy i velký 2 m model prostě zmizí z vizuálního sledování. I když jsem měl dalekohled a první padák je velmi výrazně barevný ,tak trvalo několik desítek sekund než jsem jej na obloze zahlédl.
Videa jsem sestříhal a jsou zde:
Bohužel není k dispozici letový graf Na stratologeru SL 100 to byl již 42 start a nějak se porouchala paměť záznamu. Přestože jinak funguje perfektně, propojení s počítačem vždy proběhne ,nelze data z paměti natáhnout do PC neustále hlásí Altimetr není připojen. Přitom ale pokud chci provést test altimetru přes PC připojení tak to jde , vyzkoušel jsem snad vše co šlo, ale letová data prostě nejdou stáhnout a ani ty starší...záhada. Ale prý to může být tím že se občas stane že pamět FLASCH se nějak prostě poškodí.
Videa jsem sestříhal a jsou zde:
Bohužel není k dispozici letový graf Na stratologeru SL 100 to byl již 42 start a nějak se porouchala paměť záznamu. Přestože jinak funguje perfektně, propojení s počítačem vždy proběhne ,nelze data z paměti natáhnout do PC neustále hlásí Altimetr není připojen. Přitom ale pokud chci provést test altimetru přes PC připojení tak to jde , vyzkoušel jsem snad vše co šlo, ale letová data prostě nejdou stáhnout a ani ty starší...záhada. Ale prý to může být tím že se občas stane že pamět FLASCH se nějak prostě poškodí.
Poslední změna: 7 roků 5 měsíců zpět uživatelem Pandy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Béda
-
- Offline
- Začátečník
-
Méně
Více
- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
8 roků 1 měsíc zpět #3925
od Béda
Odpověděl Béda pro téma Růžový Panter
Moje řeč, chodim skoro denně když se navečer utiší vítr. A zdaleka ne všechno natáčim. Protože když se nefilmuje, tak to lítá mnohem lépe. Lety jsou delší a přistání měkčí. To je Murphyho zákon, který nelze obejít ani nastraženou vypnutou kamerou. Nebo jinak, čím více čumilů, tím horší výsledek. Kdysi dávno jsem na to vypracoval jednoduchý matematický vztah. E = mc2. Kde E je výsledná eventualita v desítkách procent, že se něco po...kazí. "m" = majitel rakety a "c" to jsou čumilové, nevzdělanci a kibicové. jejichž negativní vliv je třeba umocnit dle vzorce. Zde uvedu jednoduchý příklad: Pokud se v okolí majitele (aktéra, vypouštěče) nenachází nikdo, je pravděpodobnost selhání 10%. Se dvěma čumily riziko havárie stoupá na 10 + 40 = 50%. Avšak v přítomnosti 3 nevzdělanců a kibicérů je riziko havárie 10 + 90, tedy rovných 100%. Proto je na soutěžích všeho druhu, kde o podobná individua není nouze, tolika havárií. Béda
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
8 roků 1 měsíc zpět #3923
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Růžový Panter
Ahoj Mirku,
Já vím ,je to už nuda a někdy se mě ani nechce to sem dávat . Ale mě to prostě baví a občas si jdu jen tak pro radost pustit za barák nějakou raketu pro zlepšení nálady.
Já vím ,je to už nuda a někdy se mě ani nechce to sem dávat . Ale mě to prostě baví a občas si jdu jen tak pro radost pustit za barák nějakou raketu pro zlepšení nálady.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
-
- Offline
- Moderátor
-
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
8 roků 1 měsíc zpět #3916
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Růžový Panter
Ahoj Pandy ,
zdá se, že už ty starty R Pantera sekáš jako velkouzenářství párky.
Vstřikovač už nezlobí, zážehy také OK - začíná to vypadat jako zaběhnuta technologie!
Zapuštění trysky do těla motoru stojí za menší snížení celkového impulzu.
Dostup 455 m je dostačující a aspoň se sníží pravděpodobnost samonavedení R Pantera na strom při přistávání.
Mirek
zdá se, že už ty starty R Pantera sekáš jako velkouzenářství párky.
Vstřikovač už nezlobí, zážehy také OK - začíná to vypadat jako zaběhnuta technologie!

Zapuštění trysky do těla motoru stojí za menší snížení celkového impulzu.
Dostup 455 m je dostačující a aspoň se sníží pravděpodobnost samonavedení R Pantera na strom při přistávání.

Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.375 sekund