- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
TEST HYBRIDU
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
9 roků 10 měsíců zpět #2554
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma TEST HYBRIDU
další z serie měření tahu hybridních motorů tentokrát plastizol s 25KN a jako kaltalyzátor benzoan měďnatý. Vstřikovač tentokrát 4 x 1,6 mm / klasika léty osvědčený /
Bohužel data se opět jak jinak nenahrála . Během měření se vybila baterie a navíc pamět byla přeplněna.
Takže mě čeká provést ještě jedno a to poslední měření tentokrát to bude konfigurace z aerotechu.
Chvilku to ale potrvá musí se předělat vstřikovač na 6 x 1,4 mm.
Bohužel data se opět jak jinak nenahrála . Během měření se vybila baterie a navíc pamět byla přeplněna.
Takže mě čeká provést ještě jedno a to poslední měření tentokrát to bude konfigurace z aerotechu.
Chvilku to ale potrvá musí se předělat vstřikovač na 6 x 1,4 mm.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
9 roků 10 měsíců zpět #2553
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma TEST HYBRIDU
Tady je výsledný graf z měření. Hodnoty berte s rezervou , při měření nastala nějaká drobná závada graf jsem musel ručně nastavit dle výrobce odsamcáď pocamcáď. Co mě ale překvapilo je dlouhý chod motoru tj přes 5 sec dle simulačního programu měl běžet pouze 3 sec . Chyba je pravděpodobně ještě v otovoru PIN ventilu ten je pouze 4 mm zvětším jej na 4,1 a i středový čudlík zmenším z 2,5 mm / orig.rozměr/ na 2,2. vstřikovač už byl 6X1,25 mm.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
9 roků 10 měsíců zpět #2552
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma TEST HYBRIDU
Další z plánovaných testů a měření hybridních motorů. Tentokrát s zabezpečením stendu . Jako palivo byl použit plastizol s 25% dusučnanu strontnatého a katalyzátor Cr2O3. Plamen by měl být výrazně červený ,ale vlivem velké spalovací teploty mám trochu o jeho čevenosti pochybnosti.
Tentokrát se podařilo zaznamenat naměřená data ,ale pořád mě to vyhodnocuje dost nesmysly. Budu muset celou problematiku měření konzultovat s autorem měřiče a sowtveru.
Tentokrát se podařilo zaznamenat naměřená data ,ale pořád mě to vyhodnocuje dost nesmysly. Budu muset celou problematiku měření konzultovat s autorem měřiče a sowtveru.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Honza
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 167
- Obdržená poděkování 10
9 roků 10 měsíců zpět #2548
od Honza
Odpověděl Honza pro téma TEST HYBRIDU
Takhle sem se už dlouho nenasmál , Voloda Korotkin utek od motoru jak malej kluk ! Jinak paráda ,ty nový paliva a trysky určitě zvedly výkon , těch 1000m s Panterem je velice reálných . Honza
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
9 roků 10 měsíců zpět #2547
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma TEST HYBRIDU
Já se přiznám ,že tak trochu jsem s tím počítal že se to stane. Měl jsem doma v garáži nachystany dvě betonové těžké cihle , jenže v čtvrtek mě zubař rozvrtal 6 zubů od soboty to bolí jak prase a tak se mě s těma cihlama nechtělo tahat. I tak jsem musel stend 3x skládat a vykládat. Mno a to se mě vymstilo. Ale viceméně se mě podařilo nějaká data nahrát .
Hybrid 1 je vidět jak to ustřelilo.
Hybrid 2 je nějaký pěkný nesmysl ale dám jej sem odborníkům k posouzení . Brutus je ten výkon a hlavně Isp 3OO . Tady asi soudruzi z endéer udělali chybu.
Mno.... testů bude více mám nachystaný dalši. Předně červený plastizol pak modrý a překopaný aerotech na hybrid.
A asi bych měl dát místo 50 kg snímače 200 kg.
Hybrid 1 je vidět jak to ustřelilo.
Hybrid 2 je nějaký pěkný nesmysl ale dám jej sem odborníkům k posouzení . Brutus je ten výkon a hlavně Isp 3OO . Tady asi soudruzi z endéer udělali chybu.
Mno.... testů bude více mám nachystaný dalši. Předně červený plastizol pak modrý a překopaný aerotech na hybrid.
A asi bych měl dát místo 50 kg snímače 200 kg.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
9 roků 10 měsíců zpět - 9 roků 10 měsíců zpět #2545
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma TEST HYBRIDU
Video z víkendové snahy o konečné změření charakteristiky hybridního motoru. Po dvou neúspěšných pokusech a zjištění příčiny až třetí pokus vyšel. Bohužel se opět nepodařilo nahrát data. Z videa je patrné že síla motoru je tak značná ,že i 50 kg stend měl snahu odletět.
předcházející neúspěch je způsoben tím , že zážehové světličky se vyrábí v mnoha efektech ,jednoznačně světličky s označením X tj. krekovací a jinak bouchací jsou naprosto nevhodné , krekovací efekt prostě odstřelí a uhasí plamen. Je nutno použít pouze čistě barevné. A to B, G.Y, W .
Taktéž musím udělat něco s tím stendem, málem se dostal na oběžnou dráhu .
Video zkoukněte až do konce, na konci je vidět ,že konstrukce je naprosto bezpečná a i sovětský konstruktér Voloďa se nebojí běžícího motoru ....tak mu důvěřuje
Bohužel data se nepodařila ani po pětileté snaze opět zaznamenat.
předcházející neúspěch je způsoben tím , že zážehové světličky se vyrábí v mnoha efektech ,jednoznačně světličky s označením X tj. krekovací a jinak bouchací jsou naprosto nevhodné , krekovací efekt prostě odstřelí a uhasí plamen. Je nutno použít pouze čistě barevné. A to B, G.Y, W .
Taktéž musím udělat něco s tím stendem, málem se dostal na oběžnou dráhu .
Video zkoukněte až do konce, na konci je vidět ,že konstrukce je naprosto bezpečná a i sovětský konstruktér Voloďa se nebojí běžícího motoru ....tak mu důvěřuje
Bohužel data se nepodařila ani po pětileté snaze opět zaznamenat.
Poslední změna: 9 roků 10 měsíců zpět uživatelem Pandy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.336 sekund