- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
Hybridní motory
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
5 roků 1 měsíc zpět #5167
od Pandy
Nový fenomén hybridního motoru ,když se již vyřeší problém s zážehem , těsněním PIN ventilu ,tak začnou praskat trysky. !!!!
Odpověděl Pandy pro téma Hybridní motory
Nový fenomén hybridního motoru ,když se již vyřeší problém s zážehem , těsněním PIN ventilu ,tak začnou praskat trysky. !!!!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
5 roků 3 měsíců zpět #5092
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Hybridní motory
Dnešní test malého hybridního motoru cca 500Ns ,palivo PP a bakelitová tryska. Test prokázal velmi dobrou konstrukci motoru ,použití bakelitové trysky je silně nevhodné ,musí se použít grafit ,motor na PP palivo je poměrně krátký ,vychází špatný poměr spáleného N2O k nespálenému, já osobně bych od PP ustoupil ,na tak krátký motor by byl dobrý vosk a nebo HTPB s Al a AP.
Test zde:
Test zde:
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Michal K
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 261
- Obdržená poděkování 9
5 roků 6 měsíců zpět #5049
od Michal K
Odpověděl Michal K pro téma Hybridní motory
Teflon je obchodní název PTFE.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
5 roků 8 měsíců zpět #4968
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Hybridní motory
Vzhledem k tomu , že dost často dochází k určité nespolehlivosti v těsnění "pyromembrány" ,kdy se ukázalo ,že teflon není ideální ,tenky nětěsní a moc tlustý zse zase dovede zaseknout ,bylo určité řešení PTFE .ale opět i tam kupodivu došlo 1x k selhání tak jsem přikročil k dlouhodobé myšlence udělat toto těsněníčko z "celuloidu" s vysoký obsahem "dusíku" . Oproti předchozím materiálům je tento materiál křehký v ohybu se láme ale přitom těsní a druhou výhodu je že je hořlavý. Takže i v vylepšení PIN ventilu na lahvi by už konečně nemělo docházet k vyhoření motoru při startu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
5 roků 9 měsíců zpět - 5 roků 9 měsíců zpět #4956
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Hybridní motory
Nedělní start malého hybridu , motor má drobné konstrukční úpravy ohledně těsnění lajneru , což se plně osvědčilo a motor čeká ještě jedno drobné vylepšení aby výroba bylo co nejednoduší. Taktéž se ukázalo ,že grafitovou trysku je nutno uložit do pružného osazení / jeden "O" kroužek navíc /
Bohužel přistání modelu bylo špatně ,sice elektronika fungovala bezvadně ale výmet pomocí BP jsem udělal od "oka" což je špatně ,musí se BP opravdu navážit !!!
Tentokrát model letěl do cca 302 m a ,ještě má drobné výškové rezervy
Ty jiskry způsobuje těsnění z skelné vaty. jde o speciální těsnění co odolává vysokým teplotám .
Bohužel přistání modelu bylo špatně ,sice elektronika fungovala bezvadně ale výmet pomocí BP jsem udělal od "oka" což je špatně ,musí se BP opravdu navážit !!!
Tentokrát model letěl do cca 302 m a ,ještě má drobné výškové rezervy
Ty jiskry způsobuje těsnění z skelné vaty. jde o speciální těsnění co odolává vysokým teplotám .
Poslední změna: 5 roků 9 měsíců zpět uživatelem Pandy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Michal K
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 261
- Obdržená poděkování 9
5 roků 10 měsíců zpět #4946
od Michal K
Odpověděl Michal K pro téma Hybridní motory
A zdá se, že jsou na svůj výtvor pyšní. Univerzita....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.324 sekund