- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
Má součastná tvorba :)
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
11 roků 4 měsíců zpět #157
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Re: Má součastná tvorba :)
Vypadá to pěkného macka.
Hlavice má bez osazení ve trupu délku asi 330 mm, osazení počítám aspoň 50 mm, takže celková délka asi 380 mm?
Kolik ta hlavice váží nyní, před tmelením ,broušením a lakováním?
Trup měří cca 1550 mm délky, štíhlost kolem 14. Nebude to žádný tlouštík.
Stabilizátory jsou průchozí skrz trup a zalepeny až na trubku motorového lože?
Ty koutové spoje doporučuji po stranách vymaskovat krepovou páskou a vyplnit epoxi tmelem - jako Erin z Apogee,
nebo jen epoxidem a povrch uhladit například pomocí nerezové čajové lžičky.
Aerodynamický odpor je na kvalitu povrchu a tvar koutového spoje stabilizátorů hodně citlivý.
Jakou trubku jsi použil na motorové lože?
Předpokládám že na jeho konci máš vlepenou tlačnou motorovou přepážku, asi z překližky?
On ten motor na ni slušně zatlačí a model hezky popostrčí.
Jestli to je ten sorbitolový reload 340 Ns, tak počítej maximální tah asi 26 kp, střední tah přes 18 kp po dobu cca 1,8 sec.
Když vezmeme hmotnost 1 kg, plus motor 750 gr, padák a obaly,šnůry,elektronika, vodítka, povrchovka počítejme 2 kg.
Takže maximální zrychlení 13 G , průměrné zrychlení počac chodu motoru 9 G.
Palivo váží cca 320 gr. ,takže hmotnost po doření motoru cca 1,75 kg.
Doufám, že tvůj časovač a výmet budou OK, jinak by to byl slušná střela na balistické dráze.
Neuvažuješ o zálohování výmetu a časovače paralelním pyrovýmetem a zpožďovačem?
Přeji ti brzké dokončení a krásné lety.
Můžes sem dát i parametry těch dalších dvou modelů i se stručným popisem.
Je vždycky zajímavé vidět práci a řešení někoho jiného.
Mirek
Hlavice má bez osazení ve trupu délku asi 330 mm, osazení počítám aspoň 50 mm, takže celková délka asi 380 mm?
Kolik ta hlavice váží nyní, před tmelením ,broušením a lakováním?
Trup měří cca 1550 mm délky, štíhlost kolem 14. Nebude to žádný tlouštík.
Stabilizátory jsou průchozí skrz trup a zalepeny až na trubku motorového lože?
Ty koutové spoje doporučuji po stranách vymaskovat krepovou páskou a vyplnit epoxi tmelem - jako Erin z Apogee,
nebo jen epoxidem a povrch uhladit například pomocí nerezové čajové lžičky.
Aerodynamický odpor je na kvalitu povrchu a tvar koutového spoje stabilizátorů hodně citlivý.
Jakou trubku jsi použil na motorové lože?
Předpokládám že na jeho konci máš vlepenou tlačnou motorovou přepážku, asi z překližky?
On ten motor na ni slušně zatlačí a model hezky popostrčí.
Jestli to je ten sorbitolový reload 340 Ns, tak počítej maximální tah asi 26 kp, střední tah přes 18 kp po dobu cca 1,8 sec.
Když vezmeme hmotnost 1 kg, plus motor 750 gr, padák a obaly,šnůry,elektronika, vodítka, povrchovka počítejme 2 kg.
Takže maximální zrychlení 13 G , průměrné zrychlení počac chodu motoru 9 G.
Palivo váží cca 320 gr. ,takže hmotnost po doření motoru cca 1,75 kg.
Doufám, že tvůj časovač a výmet budou OK, jinak by to byl slušná střela na balistické dráze.
Neuvažuješ o zálohování výmetu a časovače paralelním pyrovýmetem a zpožďovačem?
Přeji ti brzké dokončení a krásné lety.
Můžes sem dát i parametry těch dalších dvou modelů i se stručným popisem.
Je vždycky zajímavé vidět práci a řešení někoho jiného.
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Koudy
- Autor tématu
- Offline
- Moderátor
11 roků 4 měsíců zpět - 11 roků 4 měsíců zpět #156
od Koudy
Má součastná tvorba :) vytvořil uživatel Koudy
Galerie
Pomalu, ale jistě dokončuji svou první velkou raketu.
Průměr 110mm, výška 1830mm, váha bez elektroniky, motoru a dovážení 1kg
Trup je laminátový a stabilizátory jsou z 5mm překližky.
Pomalu, ale jistě dokončuji svou první velkou raketu.
Průměr 110mm, výška 1830mm, váha bez elektroniky, motoru a dovážení 1kg
Trup je laminátový a stabilizátory jsou z 5mm překližky.
Poslední změna: 11 roků 4 měsíců zpět uživatelem Koudy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.266 sekund