- Příspěvky: 241
- Obdržená poděkování 6
Má součastná tvorba :)
- DRAGON-CZ
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
9 roků 7 měsíců zpět #2919
od DRAGON-CZ
Odpověděl DRAGON-CZ pro téma Má součastná tvorba :)
Jsem téhož názoru, že cesta nevede zvyšováním výkonu motoru, ale prodloužením doby jeho tahu.
Tomu raketoplánu sluší pozvolný náběh a následný majestátný let k výšinám.
U pořádného kopance se zvednou nároky na uřízení a více se projeví nesimetričnosti na éru.
Ivo
Tomu raketoplánu sluší pozvolný náběh a následný majestátný let k výšinám.
U pořádného kopance se zvednou nároky na uřízení a více se projeví nesimetričnosti na éru.
Ivo
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Béda
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
9 roků 7 měsíců zpět - 9 roků 7 měsíců zpět #2918
od Béda
Odpověděl Béda pro téma Má součastná tvorba :)
Přepážka kterou mi Honza poradil je samozřejmě pevná dost, jde hlavně o polystyrenový blok o který se opírá.
Ale ani po dvoujádru se polystyren ani nehnul. Není na něm ani náznak nějakého krátkodobého stlačení ani jiná deformace. Až jsem se tomu dilvil. Napadá mne jak tu bylo zmíněno použít čelňák, ale já se v těch motorech tolika nevyznám, takže bude lepší si v tomto nechat poradit. Tah nemusí být kdovíjak ukrutný. Nejlepší by byl stejný tah jako byl při prvním letu, ale aby to táhlo dvakrát tak dlouho. Jak toho docílit však netuším.
Béda pilot
Ale ani po dvoujádru se polystyren ani nehnul. Není na něm ani náznak nějakého krátkodobého stlačení ani jiná deformace. Až jsem se tomu dilvil. Napadá mne jak tu bylo zmíněno použít čelňák, ale já se v těch motorech tolika nevyznám, takže bude lepší si v tomto nechat poradit. Tah nemusí být kdovíjak ukrutný. Nejlepší by byl stejný tah jako byl při prvním letu, ale aby to táhlo dvakrát tak dlouho. Jak toho docílit však netuším.
Béda pilot
Poslední změna: 9 roků 7 měsíců zpět uživatelem Béda.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Honza
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 167
- Obdržená poděkování 10
9 roků 7 měsíců zpět #2917
od Honza
Odpověděl Honza pro téma Má součastná tvorba :)
Ten první start byl v pohodě osvěčilo se jedno dlouhé jádro.Při druhém už jádra dvě (Bates) a už to bylo o dost ostřejší a už se nestíhalo uřídit. Chtělo by to zpomalit hoření i za cenu stráty výkonu .Asi vyslouším palivo s přídavkem Arabské gumy o čem psal Marcel ,akorát nevim jak se to bude chovat.Dávat výkonější motor mě nepřipadá vhodné ,ta konstrukce zas není tak bytelná .HP
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Béda
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
9 roků 7 měsíců zpět #2916
od Béda
Odpověděl Béda pro téma Má součastná tvorba :)
Ten startovní úhel udělám jak píšeš, radí mi to i Honza. Při posledním startu bylo v motoru dvoujádro a já už jsem sotva stačil zareagovat. A i kdybych bleskově zareagoval a prudce to natáhnul, silně vychýlené elevony by to taky mohlo urvat. Nebo zlomit dělená křídla. Rychlost mašiny na konci tahu mohla být přes 200km/h. Teď už je téměř jisté, že motor sedí na správném místě pod dobrým úhlem a startuje to rovně bez řízení. V což jsem vůbec nedoufal.
Ale druhý start to potvrdil. Takže není důvod trápit mašinu kejklířskými kousky při plném tahu. Stačí to postavit skoro svisle na těch 80o a nahodit motor A pokud bych tam dal 3 jádrovej procesor 460Ns od HP, je svislý start holá nutnost.
Děkuji za radu, Béda kejklíř
Ale druhý start to potvrdil. Takže není důvod trápit mašinu kejklířskými kousky při plném tahu. Stačí to postavit skoro svisle na těch 80o a nahodit motor A pokud bych tam dal 3 jádrovej procesor 460Ns od HP, je svislý start holá nutnost.
Děkuji za radu, Béda kejklíř
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
9 roků 7 měsíců zpět #2914
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Má součastná tvorba :)
Ahoj Béďo,
možná by jako další malý krok vpřed pomohlo použít Honzův motor 460 Ns ( má stejný průměr jako 340 Ns , jen je delší a má 3 zrna místo 2 zrn u 340 Ns) , vyšší impulz motoru bych zkusil zkombinovat se startem pod úhlem cca 75-80o , aby model nabral co největší výšku ...
Mirek
možná by jako další malý krok vpřed pomohlo použít Honzův motor 460 Ns ( má stejný průměr jako 340 Ns , jen je delší a má 3 zrna místo 2 zrn u 340 Ns) , vyšší impulz motoru bych zkusil zkombinovat se startem pod úhlem cca 75-80o , aby model nabral co největší výšku ...
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
9 roků 7 měsíců zpět #2909
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Má součastná tvorba :)
Bedo...to v každém případě pujde, já v tom nevidím žádný problém pouze to chce čas na to to vše zbastlit dohromady.
Hadičku lze mimo jiné zboží koupit zde:
www.paintballshop.cz/zbozi/11607-fill-hose
Není ani drahá a je s zárukou na 4500 psů což na N2O bohatě stačí, ten je běžně kolem 1800 psů.
Chce to ale upravit. Tj .bez soustruhu a závitníků to nepujde. Jistě ti pomůže HP . Já osobně jsem moc zaneprázdněn výzkumem a vylepšováním hybridního motoru komerce je jaxi u mě na hodně vedlejší koleji.
Hadičku lze mimo jiné zboží koupit zde:
www.paintballshop.cz/zbozi/11607-fill-hose
Není ani drahá a je s zárukou na 4500 psů což na N2O bohatě stačí, ten je běžně kolem 1800 psů.
Chce to ale upravit. Tj .bez soustruhu a závitníků to nepujde. Jistě ti pomůže HP . Já osobně jsem moc zaneprázdněn výzkumem a vylepšováním hybridního motoru komerce je jaxi u mě na hodně vedlejší koleji.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.309 sekund